Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

I. Postanowienia ogólne 

  1. W regulaminie stosujemy pojęcia, którym nadaliśmy określone znaczenie. Podajemy je poniżej. 

  1. Sprzedawca tapety.pro Sylwia Budek z siedzibą w Łomnicy, przy ul. Józefa Lompy 27, kod pocztowy: 46-300, wpisany do CEIDG, NIP 576-140-60 i REGON 532141792, posługująca się numerem telefonu: 34 373 42 15. 

  1. Klient, Kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym alletapety.pl. Może ona kupować w sklepie internetowym alletapety.pl po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji. 

  1. W regulaminie określiliśmy zasady, na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem alletapety.pl. 

  1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy. 

  1. Produkty ze sklepu internetowego alletapety.pl sprzedajemy w Internecie lub przez telefon. 

  1. W sklepie internetowym alletapety.pl nie prowadzimy sprzedaży hurtowej. 

  1. Aby kupić produkt w sklepie internetowym, nie musisz się w nim rejestrować. 

  1. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, masz obowiązek zapoznać się z regulaminem. 

II. Przedmiot sprzedaży 

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach WWW sklepu internetowego alletapety.pl. 

  1. Wszystkie produkty w sklepie internetowym alletapety.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. 

  1. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć rzeczy wolne od wad. [Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.] 

  1. Na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu. 

III. Płatności 

  1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego alletapety.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki. 

  1. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci: 

  1. przez przewoźnika – możesz zapłacić: 

  • przelewem (przedpłata), 

  • gotówką (przy odbiorze), 

  1. Odbierzesz osobiście w sklepie stacjonarnym 

  • przelewem (przedpłata), 

  • gotówką (przy odbiorze). 

  1. Do każdego zamówienia wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej. 

  1. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia. 

VI. Dostawa 

  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym alletapety.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej. 

  1. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz: przez przewoźnika lub do paczkomatów w miejscu, które wskażesz. 

  1. Zamówione produkty możesz także odebrać w sklepie stacjonarnym. 

  1. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz na http://alletapety.pl/dostawcy. 

  1. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 15 dni roboczych. Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia. 

  1. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić: 

  1. w momencie odbioru – przewoźnikowi 

  1. w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki. 

  1. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci: 

  1. spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz 

  1. zgłosić uszkodzenie, braki ilościowe, niekompletność przesyłki – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki – za pomocą wiadomości email na adres [email protected]. 

  1. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia. 

  1. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego przesyłki dostarczonej do paczkomatu, zalecamy Ci: 

  1. wskazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu, 

  1. umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, i zamknąć tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu, 

  1. zgłosić to: 

  • właścicielowi danego paczkomatu w momencie próby odbioru jako reklamację – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu, 

  • nam – w ciągu 24 godzin od próby odbioru przesyłki – za pomocą wiadomości email na adres [email protected]. 

  1. Jeśli produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, i może to mieć związek z dostawą, zalecamy Ci zgłosić to: 

  1. w najbliższym oddziale lub w siedzibie właściciela paczkomatu – w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki – aby sporządzić protokół stanu przesyłki oraz 

  1. nam – w ciągu 24 godzin od odebrania produktu – za pomocą wiadomości email na adres [email protected]. 

  1. Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki.  

VII. Prawo do odstąpienia od umowy 

  1. Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać: 

  1. e-mailem na adres: [email protected], 

  1. pocztą na adres naszej siedziby: tapety.pro Sylwia Budek., ul. Józefa Lompy 27, 46-300 Łomnica. 

  1. Termin 14-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik. 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów: 

  1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym, jak spełnimy świadczenie, utracisz prawo do odstąpienia od umowy; 

  1. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb; 

  1. w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  1. zawartych w drodze aukcji publicznej; 

  1. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli realizację umowy rozpoczęliśmy za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu odstąpienia od umowy i po tym, jak poinformowaliśmy Cię, że w tej sytuacji tracisz prawo odstąpienia od umowy, 

  1. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

  1. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania. 

  1. Produkt odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  1. Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu. 

  1. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki. 

  1. Uprawnienia i obowiązki określone w części Prawo do odstąpienia od umowy dotyczą Cię wyłącznie, jeśli masz status konsumenta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta – i kupujesz produkty na podstawie umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).] 

VIII. Reklamacje 

  1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji. 

  1. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym zalecamy zgłosić za pomocą wiadomości email na adres [email protected] 

  1. Reklamowany produkt dostarczasz do naszej siedziby, która jest miejscem jego zakupu.  

  1. Aby usprawnić procedurę reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zalecamy wysłać reklamowany produkt na adres: tapety.pro Sylwia Budek, ul. Józefa Lompy 27, 46-300 Łomnica. 

  1. Większość produktów, które oferujemy, jest objęta gwarancją producenta. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta, które wynikają z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. 

  1.  W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.] 

  1. Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako Klient będący konsumentem masz prawo: 

  1. złożyć swoją skargę m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

  1. złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595). 

  1. [Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.] 


Witryna stworzona na platformie